Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Καλό μήνα (1η Οκτωβρίου)

Η πόλη της κοιλάδας ξυπνάει...
     Καλό μήνα από τη Νορβηγία. Εδώ δεν λένε "καλό μήνα", "καλή εβδομάδα" κοκ. Μόνο "καλή χρονιά" την Πρωτοχρονιά.  Πρώτη Οκτωβρίου λοιπόν κι εγώ γράφω από το σπίτι όπου είμαι άρρωστος με άδεια. Εδώ όταν είμαστε άρρωστοι στέλνουμε μήνυμα ή τηλεφωνούμε για να ανακοινώσουμε ότι δεν μπορούμε να δουλέψουμε λόγω ασθενείας. Για πάνω από τρεις συνεχείς μέρες απουσίας, χρειάζεται χαρτί από γιατρό. Τις πρώτες τέσσερις μέρες τις πληρώνει ο εργοδότης. Από εκεί και πέρα όμως τις πληρώνει το NAV (υπηρεσία κοινωνικής ασφάλισης, πρόνοιας και εργασίας). Φυσικά παίρνουμε το 100% του ημερομισθίου μας. Οι θερμοκρασίες πέφτουν σταδιακά. Ξεκινάμε τα πρωινά με σχεδόν μηδέν βαθμούς και φτάνουμε το μεσημέρι σε μέγιστες θερμοκρασίες λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τους 10 βαθμούς κελσίου. Έτσι λοιπόν κρυολόγησα λίγο, με δέκατα, πόνο στο λαιμό και συνάχι. Γενικά θα έλεγα ότι το κλίμα εδώ είναι αρκετά υγειινό. Ενάμισι χρόνο εδώ, δεν έχω αρρωστήσει σοβαρά. Αυτή τη φορά όμως δεν είχα αρκετές δυνάμεις για να δουλέψω και φοβούμενος υποτροπή έκανα χρήση του δικαιώματός μου να πάρω αναρρωτική άδεια. 

6 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. Μου δίνει δύναμη να νιώθω την ανάσα σς δίπλα μου. Kitsos Mitsos να 'σαι καλά. Εύχομαι υγεία και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικα σου ευχομαι!
    Σημερα διαβαζω το μπλογκ και με ολο το θαρρος, εχεις πολυ δυναμη μεσα σου να κανεις ενα τετοιο βημα να μεταναστευσεις. Ευχομαι ολο και καλυτερα να σου πηγαινουν τα πραγματα για σενα και την οικογενεια σου και να βρεις εκει κι αλλους ανθρωπους για να συναναστρεφεσαι και να επικοινωνεις!
    Νατασσα απο Αθηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή Νατάσα, ευχαριστώ για την επικοινωνία. Μακάρι να είχα τόση δύναμη όση λες. Απλώς η ανάγκη σε οπλίζει με ...αδρεναλίνη! Είναι έκπληξη για μένα ότι τόσοι έγραψαν για να μου πουν περαστικά κι ένα "καλό λόγο" Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή