Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Η ελίτ των κατόχων macintosh

Δεν ξέρω πραγματικά γιατί τα κομπιούτερ της Apple τα γνωστά Macintosh, δεν "περπάτησαν" στην Ελλάδα. Φυσικά σε περιόδους κρίσης σαν αυτή που διανύουμε, άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε... Όμως εγώ μπορώ να σας βεβαιώσω ότι δεν είμαι κανένας φανατικός του Stieve Jobs, ούτε κανένας οπαδός μάρκας ή γενικά των gadgets. Το κομπιούτερ είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για μένα και ξεκίνησα βέβαια από τα γνωστά PC. Σύντομα όμως απογοητεύτηκα, γιατί τίποτα δεν λειτουργούσε μόνο του κι εγώ για να κάνω απλά τη δουλειά μου έπρεπε να γίνω ειδικός κι αυτή η ιδέα με απωθούσε. Μου σύστηνε φίλος να πάρω macintosh αλλά δεν το αποφάσιζα λόγω ότι ήταν πιο ακριβά και άγνωστος χώρος για μένα. Ποιος θα βοηθούσε εμένα τον άσχετο; Πού θα έβρισκα αυτά τα ειδικά προγράμματα της apple; Τελικά το αποφάσισα αφού άλλαξα τέσσερα PC !!! Τα συνεχή κολλήματα, οι συνεχείς αναβαθμήσεις, οι ιοί και οι συνεχείς εκκαθαρίσεις δίσκων, backup κτλ με έφεραν στα όρια νευρικής κρίσης. Εγώ ήθελα ένα κομπιούτερ να με υπηρετεί κι όχι να το υπηρετώ με κόστος σε δυνάμεις μου, χρήμα μου και χρόνο μου!
Στην απογοητευσή μου αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου στα Macintosh. Από τότε κάνω τη δουλειά μου! Είμαι ενθουσιασμένος με την απλότητα, την αυτάρκεια και δεν έχω προβλήματα συμβατότητας. Όλα δουλεύουν όπως θέλεις, όποτε θέλεις. Όλα είνα απλά κι είναι μπροστά σου εργονομικά. Όποιος δοκίμασε το iPod ή το iPhone, νομίζω ότι το συνειδητοποίησε. Για να μην πούμε τίποτα για την αισθητική και την ποιότητα που αποπνέουν αυτά τα μηχανήματα, προσφέροντας λίγη ομορφιά στην καθημερινότητα και τη δουλειά μας. Όσο για τα χρήματα είναι λίγο παραπάνω αλλά αξίζουν. Άλλωστε στο τέλος βγαίνουν και οικονομικά. Εγώ τουλάχιστον δεν χρειάστηκε να ξαναξοδέψω σε αντικατάσταση του μηχανήματός μου, service, αναβάθμιση κτλ. 6-7 χρόνια τώρα έκανα πραγματικά οικονομία και το σημαντικώτερο κάνω τη δουλειά μου και με ένα μηχάνημα top που το χαίρομαι.
Φυσικά προσωπικά δεν θα βγάλω ούτε λεπτό του ευρώ αν πάρετε macintosh. Απλώς συμμερίζομαι την εμπειρία μου και δημοσιοποιώ την απορία μου περιμένοντας τις απόψεις σας, γιατί θα περίμενα ότι κι άλλοι θα ανακάλυπταν τα macintosh μαζί με εμένα. Όμως δεν το είδα. Οι κάτοχοι macintosh στην Ελλάδα νιώθουν μια κάποια μοναξιά αλλά και μια μοναδικότητα λες κι ανήκουν σε καμιά ελίτ! Σε λίγο θα πρέπει να κάνουμε σύλλογο σαν αυτούς που έχουν αυτοκίνητα αντίκες.
Τι λέει ο πολύς κόσμος γι' αυτά;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου