Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Avatar

Η τηλεόραση αρχικά και τα DVD, surround, HD και blue Ray, έχουν θάψει τον κινηματογράφο. Μόνο κάτι ιδιαίτερο που δεν έχω στο σπίτι θα μπορούσε να με τραβήξει στην κινηματογραφική αίθουσα.
Αγαπητοί αιθουσάρχες καταλαβαίνω ότι νιώθεται το τέλος εποχής, χωρίς μάλιστα το "ραντεβού το Σεπτέμβρη", όμως είχατε μια ευκαιρία να μου προσφέρετε το 3D που δεν έχω στο σπίτι μου. Καθότι Λαρισαίος, αναζήτησα ποιος παίζει το avatar για να δω ιδίοις όμασι τη μαγεία της τρισδιάστατης κινηματογραφικής εικόνας. Είπα κι εγώ λοιπόν να επισκεφτώ κινηματογραφική αίθουσα. Στο ταμείο ανακάλυψα ότι δεν παίζονταν 3D αλλά σε συμβατική προβολή. Έκανα μεταβολή με τα παιδάκια μου και έφυγα. Αν είναι να μου δείχνετε αυτά που έχω στο σπίτι, γιατί να σας πληρώσω το εισιτήριο, έχετε καλύτερα καθίσματα από την πολυθρόνα μου και τον καναπέ μου; Γιατί υποτιμάτε τόσο την πόλη στην οποία κατοικούμε; Τόσ high tech είναι να μπορείτε να υποστηρίξετε τη νέα τεχνολογία; Τόσο απολίτιστη είναι η Λάρισα, μια από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας στην καρδιά της χώρας; Πήρα την απόφαση λοιπόν και πήγα ως το Βόλο και την είδα εκεί 3D! 45' λεπτά είναι δεν είναι και μακριά. Ο ανταγωνισμός βλέπετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου