Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Χρήμα - ευτυχία 0-1!

Όταν διαβάζω τέτοιες ειδήσεις, αρχίζω να πιστεύω ξανά στην ανθρωπότητα.

"ένας Αυστριακός εκατομμυριούχος, αποφάσισε να χαρίσει όλη του την περιουσία, πεπεισμένος ότι μόνο έτσι θα βρει την πολυπόθητη ευτυχία. Πρόθεσή μου είναι να μην έχω τίποτα, είπε στην εφημερίδα the daily telegraph ο 47χρονοςάντρας, ο οποίος πούλησε ότι είχε και δεν είχε, χωρίς να κρατήσει το παραμικρό για τον εαυτό του και τα χρήματα τα κατέθεσε σε φιλανθρωπικό ίδρυμα στη Λατινική Αμερική. Γεννημένος σε φτωχή οικογένεια ο Karl Rabeder είχε βάλει στόχο, όπως είπε, την απόκτηση υλικών αγαθών, αλλά όσο περνούσαν τα χρόνια, τόσο συνειδητοποιούσε ότι δούλευε σαν σκλάβος για πράγματα που ούτε επιθυμούσε ούτε χρειάζονταν. Για πολύ καιρό δεν έβρισκε το θάρρος να αφήσει τις ανέσεις του. Το αποφάσισε όμως μετά από ένα υπέρπολυτελές ταξίδι αναψυχής με τη σύζυγό του στη Χαβάη, που όμως δεν του πρόσφερε την παραμικρή αίσθηση ευτυχίας"

Οι πιο πολλοί από εμάς θα πουν: ΄δωσε μου εμένα τα εκατομμύρια και πήγαινε εσύ για βρούβες. Εγώ πάντως προσωπικά το σκέφτομαι σοβαρά να πάρω τα βουνά. Ίσως όταν αποπαιδίσω... Είστε για παρέα χωρίς ηλεκτρικό και χρήματα, μόνο με ραδίκια; Να λοιπόν ομολογία εκ των έσω. Δεν τα λέω εγώ που είμαι έξω από το χορό. Για να το λέει αυτός, ε πρέπει να έχει δίκιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου