Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ο αποενοχοποιημένος βασιλιάς οβελίας



Επιτρέψτε μου παρακαλω το παρακάτω copy/paste από την αρθρογραφία των ημερών:

Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ

Το πρωί της ίδιας μέρας τώρα (Μ. Σάββατο) εάν κάποιος τροϊκανός περνούσε έξω από οποιοδήποτε κρεοπωλείο και έβλεπε τις ουρές πελατών που εξερχόμενοι κουβαλούσαν ολόκληρα αρνιά στον ώμο τους θα έλεγε "βάλτε τους και άλλα μέτρα". ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. Ξέρετε γιατί? Επειδή, πρώτον δεν πιστεύω στο έθιμο ψησίματος οβελία που μου επέβαλλαν από μικρό παιδί και δεύτερον θεωρώ ανοησία και σπατάλη να δίνει κάποιος από €80 έως €130 για ένα αρνί ολόκληρο. Ένα κρεατικό παραλήρρημα εξελίχθηκε όλη την Μεγάλη Εβδομάδα με τις παραγγελίες στους κρεοπώλες, με τα αρνιά, τα κοκορέτσια, τα σπληνάντερα και όλα τα χοληστερινώδη κρεατικά που αν δεν προσέχεις και τα φας με βουλιμία, και ειδικά μετά από νηστεία, την έκανες για το νοσοκομείο προς πλύση στομάχου το λιγότερο. http://larissa-town.blogspot.com/2011/04/blog-post_25.html

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ;

“Ανήμερα του Πάσχα τηλεφώνησα σε ένα φίλο που γιόρταζε. Είχε στήσει στην αυλή του στο χωριό, έξι σούβλες με αρνιά κι άλλες τόσες με κοκορέτσι κι είχαν αρχίσει τα μεζεδάκια και το κρασί από τα ξημερώματα. -Μα θα τα φάτε όλα αυτά, τον ρώτησα. -Μπα. Τα περισσότερα θα μείνουν, αλλά μια φορά γιορτάζουμε Πάσχα, μου απάντησε. Κάπως έτσι, γιόρτασε ολόκληρη η Ελλάδα την Κυριακή, συζητώντας ταυτόχρονα, πόσο μεγάλη είναι η κρίσηΓια να φάει μια πετσούλα αρνί ο έλληνας, ψήνει ένα ολόκληρο, δώδεκα κιλά! Και μέχρι να ψηθεί έχει χορτάσει με τα κοκορέτσια, τις γαρδούμπες, τα αυγά και τους τζιγεροσαρμάδες! ...” http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=397491

ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ

«Και τι δεν μου έχουν σούρει ορισμένοι από του αναγνώστες του vima.gr, επειδή τόλμησα χθες να σχολιάσω τις πασχαλινές σπατάλες του Έλληνα, που σουβλίζει δυο αρνιά για να φάει το μισό και που πάει διακοπές πέντε φορές το χρόνο, αναθεματίζοντας ταυτόχρονα την κρίσηhttp://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=397706&h1=true


...ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ:

Το θέμα φίλοι μου δεν είναι τι μας αρέσει και τι όχι, αλλά τι είναι η αλήθεια και μη μου πείτε το χιλιοειπωμένο «η αλήθεια είναι σχετική»...

Απορώ κι εγώ με τη σειρά μου, τι μας κάνει να θέλουμε ολόκληρο αρνί στη σούβλα... Ποιος θα το φάει; Μας αρκεί από μία μερίδα εστιατορίου, άντε κάντε τις δύο λόγω της εορταστικής περίστασης. Τα υπόλοιπα; Πόσο να φάει μια οικογένεια; Άντε να φάει ο καθένας από 300 μέχρι 500γρ. αρνί!!! και πολλαπλασιάστε επί τον αριθμό των ατόμων της οικογένειας, τόσο χρειάζονται και μάλιστα καταπατώντας κάθε έννοια δίαιτας. Το υπόλοιπο αρνί τι θα γίνει, γιατί το αγόρασαν; Συν τις πατάτες, συν τις σαλάτες, συν τα αναψυκτικά, μπίρες, κρασιά... φτάσαμε στο ενάμισι κιλό! Και δεν συμπεριλάβαμε πασχαλινά κουλουράκια, βαμμένα αυγά, κοκορέτσια και τα συναφή, γλυκά κοκ. Είναι εξ’ αρχής καταδικασμένο... δεν χωράνε! Πόσα κυβικά στομάχι νομίζουμε ότι διαθέτουμε; Αλλά κι αν ακόμα το στομάχι μας χωράει πέντε κιλά, πρέπει να το φτάσουμε στα όριά του;;;

Φίλοι μου κι αν ακόμα δεν τίθεται οικονομικό θέμα, δεν σας φαίνεται ότι είναι θέμα προσωπικών αρχών, ορίων, μέτρου; Ξέρω ότι θα μου επικαλεστείτε το έθιμο. Μα τα έθιμα εμείς τα επιλέγουμε και καταργούμε αυτά που δεν μας πάνε, ενώ κρατάμε αυτά που μας εκφράζουν, από πότε έγιναν υποχρεωτικά; Άλλωστε κι αυτά ανανεώνονται είτε με εμφάνιση καινούργιων είτε με την τροποποίηση των παλιών. Ειδικά τα τελευταία χρόνια οι κοινωνίες μας άλλαξαν δραματικά ώστε να υπάρχει μια ανακολουθία της καθημερινής πραγματικότητας με μερικά έθιμα κι αυτά να μην εκφράζουν τις ανάγκες που κάποτε κάλυπταν.

Πρόσθεσα κι εγώ τη δική μου φωνή σ’ αυτές που ανέφερα παραπάνω, επειδή μαθαίνω ότι κάποιοι έχουν άγριες διαθέσεις. Επειδή το Πάσχα το αρνί το έβαλε ο... κουμπάρος θα το ψήσουν αυτοί την Πρωτομαγιά.... (με τα απαραίτητα κοκορέτσια δίπλα εννοείται!!!)

ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΟΟΟ!!! Από δίπλα μάς παίρνουν τα μέτρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου