Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Το... 1ο χειροποίητο οικιακό μπιλλιάρδο χαμηλού κόστους, λειτουργικά έτοιμο!

Επιτέλους το μπιλλιάρδο μας είναι λειτουργικά έτοιμο. Δηλαδή παίζει! Σ' αυτό το 5ο στάδιο προστέθηκαν τα μαξιλάρια στις 4 πλευρές της περιοχής παιχνιδιού επάνω στν τσόχα. Πίστευα ότι αυτό το στάδιο θα ήταν παιχνιδάκι, αλλά βρήκα... το μάστορή μου. Δείτε στην επόμενη εικόνα ένα κομμάτι από την αρχική πλάκα καουτσούκ που αγόρασα. Απ' αυτή δίπλα βλέπετε μια λουρίδα που απέκοψα με το κοπίδι κι έπειτα αυτή η λουρίδα διχοτομήθηκε στα δύο, ώστε να έχει τριγωνική διατομή. Όλα αυτά με κατά το δυνατό περισσότερη ακρίβεια, καθώς από αυτό εξαρτάται η ακρίβεια των χτυπημάτων στα πλαίσια του μπιλλιάρδου. Έφτασα στα όρια της υπομονής μου κι ανάλοσα πολύ χρόνο, αλλά το αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό.

Εδώ βλέπετε την ξύλινη κατασκευή που θα υποδεχτεί το καουτσούκ, σμιλεμένο στο χέρι για γωνία 30°.
Εδώ το καουτσούκ πάνω στο ξύλο κι αυτό σμιλεμένο στο χέρι. Έπειτα ακολουθεί απλώς το ντύσιμο με τσόχα. Κι όλα αυτά επί 6 φορές.

Τέλος ντύθηκαν εσωτερικά και οι 6 τρύπες -τσέπες- μς δέρμα από μία ταλαιπωρημένη και παροπλισμένη τσάντα μου...

Τώρα απομένει το ντύσιμο όλου του επίπλου με ξύλο. Ήδη σκέφτηκα ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα παροπλισμένο εδώ και χρόνια παλιό κρεβάτι... Πρώτα θα πρέπει να γίνουν οι 6 κουπαστές κι έπειτα από κάτω τους και κατακόρυφα η "ποδιά" του επίπλου στις τέσσερις πλευρές του. Θα μπορούσαν ομοίως να ντυθούν και τα πόδια με ξύλο σε σχήμα ορθογώνιου παραλληλεπίπεδου -ένα για κάθε πόδι, αλλά ακόμα δεν είμαι σίγουρος, καθώς αυτό το βιομηχανικό στυλ του σκελετού μου άρεσε.

ΥΓ. Προσπαθώ να σμιλέψω και μία στέκα, αλλά δεν είμαι πολύ αιδιόδοξος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου