Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Τάδε έφη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Να τους χαιρόμαστε!


     Εκτιμούσα τον κο Χρυσοχοΐδη, μόνο επειδή ήταν εργατικός στα καθήκοντά του κι είχε έργο να επιδείξει, κυρίως στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Όταν είπε το “εγώ με βλάκες και προτεστάντες δεν τα βγάζω πέρα”, άρχισαν να με ζώνουν τα ερωτηματικά. Είναι γνωστό ότι οι “προτεστάντες” επικρίνονται λόγω της προσήλωσής τους -υπερβολική καμία φορά- στην εργατικότητα και τη δικαιοσύνη. Τώρα πια με την ομολογία του ότι πιάστηκε αδιάβαστος, έχασα πάσαν ιδέα! Όταν σε πιάνει ο αστυνομικός του Υπουργείου Δ.Τ. να παρανομείς κε Χρυσοχοΐδη, σου θυμίζει ότι άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται... άγνοια μνημονίου άραγε νομίζετε ότι συγχωρείται; Να μια ακόμα ρήση που θα αφήσει εποχή, μετά το  “μαζί τα φάγαμε” του Πάγκαλου. Στη μνήμη του κόσμου δεν θα δοθεί αμνηστία στους αμαθείς του μνημονίου!
Οι ναζιστές δεν ήξεραν τι γίνονταν στο Νταχάου...
Ο Χριστόδουλος δεν ήξερε τι έκανε η χούντα διότι σπούδαζε...
Ο Χρυσοχοΐδης δεν ήξερε τι έλεγε το μνημόνιο, διότι κυνηγούσε ποινικούς και τρομοκράτες...
Κι εγώ δεν ξέρω τι γίνεται γύρω μου
...που ψάχνω για μια σταλιά ελπίδας
Δεν ήξερα τι ψήφιζα
κι η αλήθεια σφραγισμένη στο φακελάκι της.
Δεν ήξερα τι καπνό φουμάριζαν
κι ας πνίγηκα στο ντουμάνι τους
Ξέρω, πως δεν ήξερα... ότι ήξερα.
Δεν ξέρω πια τι να θυμηθώ και τι να ξεχάσω
τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα
ποιος είμαι εγώ και ποιος είσαι εσύ,
μα ξέρω πως όλα αυτά
θα μας βγάλουν στις ξέρες.
Ήξερα μόνο πως ήξερες
και ξέρω πως ξέρεις
Δεν ξέρω μόνο
γιατί δεν ξέρεις πως ξέρω ότι ξέρεις.

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλό πράγματι.
    Μια απορία...γιατί τα γράμματα τόσο μικρά. Θα βγάλω μυωπία με σένα. Πλησιάζω επικίνδυνα την οθόνη για να διαβάσω.

    Στο τέλος μου φαίνεται ότι θα τα φτιάξω μαζί της χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω γιατί δεν ξέρεις, γιατί τα γράμματα είναι τόσο μικρά...

    Απλώς αυτό το μέγεθος μου βγάζει ο blogger.
    Και να φανταστείς ότι τα μεγάλωσα κι ένα τικ.
    Δεν τα μεγάλωσα περισσότερο διότι τα μεγάλα μου φαίνονται άκομψα.
    Εγώ τα βλέπω κανονικά αν και με γυαλιά πρεσβυωπίας.
    Εσύ που δεν τα βλέπεις καλά ίσως πρέπει πραγματικά να κάνεις μια εξέταση για το πού βρίσκονται τα μάτια σου.(χωρίς πλάκα).

    Όσο για την οθόνη είναι σαγηνεύτρα και μη την πλησιάζεις τόσο για να μη κομπιουτεροποιηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή