Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΚΑΙ ΟΛΙΓΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ!

Δεν ξέρω γιατί παραδοσιακά οι άντρες αγαπούν το ποδόσφαιρο, τη στιγμή που οι γυναίκες το μισούν. Ίσως οι άντρες να είναι πιο πολύ της δράσης από τις γυναίκες. Ίσως εδώ ακριβώς να αναφαίνεται η ιδιαιτερότητα του αντρικού φύλου ως κυνηγού, μαχητή ήρωα, καθώς παθιάζονται για σκληρή, ηρωική, παλικαρίσια μάχη! Σε αντίθεση με τη γυναίκα που πάντα αναλαμβάνει εκτός από τη... διακόσμηση τους σώματός της και τη διακόσμηση του σπιτιού, τη φροντίδα και το στόλισμα των παιδιών αλλά και όλες τις κοινωνικές σχέσεις, που κυριολεκτικά τις παθιάζουν! Τώρα η γνωστή απάντηση περί στερεοτύπων δεν νομίζω ότι λέει κάτι όταν η πραγματικότητα μιλάει μόνη της.

Ξέρω ότι αν το θέσουμε σε συζήτηση τα κορίτσια και τα αγόρια θα ξεθάψουν το τσεκούρι του πολέμου φωνάζοντας: «Αγόρια ιππότες, κορίτσια...», «κορίτσια Ελλάδα, αγόρια...» κοκ. Όχι έλεος σταθείτε!

Ούτε εγώ δεν είμαι επί των ποδοσφαιρικών αν και συχνά πιάνω τον το ακοίμητο αρσενικό μέσα μου να στήνει αυτί σε «αθλητικά» νέα.


Αυτό που ήθελα εδώ ήταν μόνο να σχολιάσω την απόφαση του Σάντος να αφήσει τον ΠΑΟΚ:

Ο προπονητής λοιπόν του ΠΑΟΚ ονόματι Σάντος, όταν κατάφερε μετά από τρία χρόνια να ανεβάσει την ομάδα από τα Τάρταρα στην πρώτη θέση των play off, σηκώθηκε και έφυγε. Αυτό είναι κάτι που λίγοι έχουν την παλικαριά να κάνουν. Όχι δεν το έβαλε στα πόδια, θα λέγαμε κάτι τέτοιο αν τους παρατούσε σε ώρα απογοήτευσης και αδυναμίας. Τους έφτασε σε μία αξιοζήλευτη κορυφή και μετά είπε: Παιδιά κουράστηκα, έκλεισα τον κύκλο μου. Δεν νομίζω ότι έχω κάτι άλλο να προσφέρω εκτός από κορεσμένα αναμασήματα. Χρειάζονται άλλοι καινούργιοι, να εμφυσήσουν νέο πνεύμα, αέρα ανανέωσης, να βάλουν νέους στόχους. Αν μείνω δεν θα το ευχαριστηθώ, είμαι άνθρωπος κι εγώ και θέλω νέες προκλήσεις να με κρατήσουν ζωντανό. Άλλωστε εσείς βλέπετε το όνομά μου ως ποδόσφαιρο μόνο. Εγώ όμως ξέρω ότι είμαι ένας άνθρωπος με σάρκα και οστά που έχει οικογένεια, αγαπημένα πρόσωπα, προσωπική ζωή κι όλα αυτά για μένα είναι μια μεγάλη αξία. Γειά σας τώρα που είμαστε αγαπημένοι!

Σας το συστήνω. Μη το ξεχνάτε, κάντε το. Μη περιμένετε ποτέ να σας πετάξουν από το θρόνο με τις γκλίτσες, φύγετε μόνοι σας, αξιοπρεπείς, στην ακμή σας, με το κεφάλι ψηλά! Όταν κλείνει ο φακός και οι προβολής τους δικούς σας ανθρώπους θα έχετε δίπλα σας κι όχι τους θαυμαστές. Έτσι κερδίζετε και την υστεροφημία του παρελθόντος και τη λυτρωτική ανανέωση του παρόντος και πολλούς φίλους έναντι λίγων εχθρών στο μέλλον!


Κάντε το ΣΑΝ ΤΟ ΣΑΝΤΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου