Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG!!!

Αγαπητοί μου φίλοι.

Έμεινα μια εβδομάδα μακριά από αυτό το blog, αποστασιοποιημένος από την καθημερινή μας επικοινωνία, σκεφτόμενος, αναθεωρώντας αυτά που στη συνήθεια της καθημερινής χρήσης θεωρώ δεδομένα και επαναπροσδιορίζοντας τους στόχους μου.

Επανέρχομαι λοιπόν μετά την ολιγοήμερη μου αγρανάπαυση. Είμαι σίγουρος ότι δεν το κατάλαβαν πολλοί, αλλά κι από αυτούς που το κατάλαβαν δεν ήταν μεγάλη... έλλειψη.

Όχι δεν έχω να ανακοινώσω τίποτα αλλαγές, απλώς ξεκαθάρισα στον εαυτό μου –ξεκαθαρίζω εμμέσως και σε σας- τους στόχους μου μέσα από αυτό το «βήμα».

1. Το blog αυτό ήταν και θα παραμείνει πρωτίστως ένα προσωπικό ημερολόγιο που όμως δημοσιεύεται. Λόγω της κοινοποίησης φυσικά δεν περιέχει μη ανακοινώσιμα πράγματα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι ρόλο όμως έχει στο διαδίκτυο το προσωπικό ημερολόγιο του καθενός;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αρχικά απευθύνεται σε λίγους φίλους κι έπειτα σε όλους όσους θέλουν αν επικοινωνήσουν με άλλους.

-Γιατί με μένα συγκεκριμένα;

-Επειδή τους αρέσει ο τρόπος μου, η προσωπικότητά μου όπως αυτή αναδύεται μέσα από τις καθημερινές μου περιγραφές και σκέψεις. «Σ’ όποιους αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!»

2. Εκτός από ημερολόγιο, θα μπορούσε κανείς να δει αυτό το blog ως σχολιασμό:

α. Της επικαιρότητας, Ελληνικής και διεθνούς

β. Της καθημερινότητας ημών των ανωνύμων αλλά «ζωντανών» και αντιπροσωπευτικών ανθρώπων της πλειοψηφίας του «ανθρώπινου είδους».

Φυσικά αυτός ο σχολιασμός δεν ταιριάζει με αυτούς των επαγγελματιών δημοσιογράφων. Δεν είναι ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος, απλώς είναι διαφορετικός. Αλλά και τα θέματα που επιλέγονται να σχολιαστούν, σίγουρα δεν είναι αυτά που θα επέλεγε ένα επαγγελματίας. Από μόνη της αυτή η σταχυολόγηση έχει τη δική της συνταγή, τη δική της προσωπικότητα.

3. Τέλος μπορεί να δει κανείς αυτό το blog ως μια έκθεση των δικών μου σκέψεων, του δικού μου προβληματισμού, τις δικές μου ιδέες δηλαδή, για όσους «επιμένουν να σκέφτονται τα αυτονόητα» κατ’ εμέ.

Εγώ θα συνεχίσω να το κάνω πρωτίστως για μένα. Φυσικά ελπίζω να δημιουργηθεί μια παρέα φίλων με παρόμοιο σκεπτικό αλλά όχι απαραίτητα με ταυτόσημες γνώμες. Πάντα χαιρόμουν τις αντίθετες απόψεις όταν αυτές διατυπώνονταν πολιτισμένα, με σεβασμό στην αλήθεια και χωρίς προσωπικές επιθέσεις.

Μη διστάσετε λοιπόν να γράψετε ό,τι και όποτε θέλετε.

ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ:

// Για μένα αυτό το blog, κατάθεση ψυχής είναι και χρόνου –μην το ξεχνάτε-, μεράκι είναι.

// Ανάγκη αδήριτη επικοινωνίας είναι.

// Και λιγότερο είναι ενημέρωση. Κι όταν είναι τέτοια θα είναι από τα «ψιλά» των εφημερίδων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου