Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Το iPad της Apple

Η Apple ανακοίνωσε ότι το iPad της συμπλήρωσε το ένα εκατομμύριο πωλήσεων στην Αμερική όπου προς το παρών κυκλοφορεί. Ενώ στην Ευρώπη προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει -εκτός απροόπτου- στις αρχέ του καλοκαιριού και στην Ελλάδα στο τέλος. Σε λιγώτερο από τον μισό χρόνο δηλαδή που χρειάστηκε το iPhone -όταν πρωτοκυκλοφόρησε για να κάνει τον ίδιο αριθμό πωλήσεων-. Το είδα στα βιντεάκια της apple και είναι πράγματι εντυπωσιακό. Το έπιασα και το "έπαιξα" λίγο και στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ και είναι πράγματι ένα ποιοτικό συμπαγές μηχάνημα. Βέβαια μου φάνηκε λίγο βαρύ -λίγο πάνω από τα 600γραμμάρια- για να το κρατάς με τις ώρες στο ένα σου χέρι, όσο δουλεύεις πάνω του με το άλλο.

Αυτό όμως που κυρίως δεν καταλαβαίνω -προς το παρών τουλάχιστον- είναι γιατί να δώσω άλλα 600-700€ για να το πάρω, τη στιγμή που έχω το ωραίο μου MacBook Pro! Μπορώ μ' αυτό να βλέπω τις φωτογραφίες μου και τα βίντεό μου, να μπαίνω στο ίντερνετ, να γράφω και να διαβάζω κοκ. Φυσικά το iPad είναι πιο ελαφρύ από το λάπτοπ κατά τη χρήση του και μεταφέρεται πιο εύκολα λόγω βάρους και διαστάσεων. Σύμφωνοι! Είναι επαρκής όμως αυτός ο λόγος για να κάνω αυτή τη δαπάνη και να προσθέσω ένα απόμα gadget στη συλλογή μου;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου